Solmamma Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Har dere erfaring med at dette kan rette seg? Hva burde jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Gutten min var ganske så paddeflat da han var 4 mnd. Han er nå snart 2 år og hodeformen er nesten rettet seg helt. Skallen på så små er myk. Vær tålmodig så retter det seg.
så var vi 4 Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 det rettet seg ut av seg selv her når han ble stor nok til å sitte. Men ellers kan du gjøre de vanlige knepene, med å bygge opp på den siden han er flat så han ligger andre veien og ha han mye på magen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Gi han forresten en pute, la han ligge litt på sidene og mye på magen når han er våken slik at nakken blir sterk.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Dattern min er også flat i bakhodet eller mere på siden.. Hun ble født med skjev nakke og hadde favorittside helt fra starten.. Noe vil det rette seg opp, men kommer hår over da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå