Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Skal bake en kake som Wenche i God Morgen Norge har laget på tv. Men det står ikke noe bakepulver i den. Bare bakekakao. Er det bakepulver i den da?
bente69;) Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Ikke som jeg har fått med meg hvertfall. Du må jo ha noe som hever deigen, er det natron i kaka kanskje?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 Nei. Synes det var rart jeg også. Får bare ta i litt da. Er ei vanlig skjokoladekake m/ gulrot. Så er jo rart at det ikke står bakepulver.
bente69;) Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Om den ikke skal være sånn type brownis kake, hadde jeg tatt i 1 eller 2 ts bakepulver. Jeg hadde bakekakao i skapet, stod ikke noe om at det er bakepulver i den.
Polyxena Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Bakekakao inneholder ikke bakepulver, den har bare litt kraftigere sjokoladesmak enn drikkekakao. Skal det piskes eggedosis i oppskriften? Noen kaker har ikke andre hevemidler enn egg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå