Solmamma Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Noen som har lest denne boka? Er det en bok man burde ønske seg til jul?
Gjest Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Ja, jeg har lest boka:) Og tja...jeg er både litt ja og nei til boka jeg. Det som var fint var å få det svart på hvitt at vi ikke er alene om søvnproblemer, beskrev oppførselen til dattera vår på en prikk og forslag til hva som kunne gjøres. Samtidig følte jeg vel at alt som sto der var ting jeg egentlig visste - men også at når jeg hadde lest det så var det et "tupp i ræva" for å være konsekvent i forhold til rutinene som jeg vet fungerer her Grei å bla litt i når ting sklir litt ut her...hehe...hm, dette blei litt rot men
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Som de fleste andre slike bøker så er det ingen magisk formel som får Baby til å sove hele natta, men kan nok hjelpe mange
alvis Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Jeg syns boken var helt ok. Syns ikke jeg lærte så mye nytt etter å ha lest den men helt ok.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg har skummet den og kommer nok til å bruke den som litt oppslagsverk når diverse problemer dukker opp, de gjør vel gjerne det. :0).. Ikke så mye nytt, men helt ok..
heldigec Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Jeg anbefaler boken. Den kommer med mye konkrete råd - i motsetning til mange andre bøker som er veldig "ullne". Kanskje ikke så mye nytt, men informasjonen er mer systematisert og i oppskrifts-form. Dette er mye lettere å forholde seg til synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå