Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du av noen steder som selger penklær til babygutter eller? *blunk, blunk*

Er ute etter dress el.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig alder når det gjelder "småvoksne" klær. Fru Lyng er sikkert det beste stedet eller er det nettbutikk du lurer på? Kanskje Babyshop har noe fint fra Mexx.

Skrevet

:-o

Det var ikke svaret jeg håpte på, gitt :-p

Ja, nettbutikk ja.. Åh, det er så vanskelig å finne pene klær til gutter!!!! *grr*

Skrevet

er vanskelig til liten gutt. Jeg liker jo at de skal være babyer til de er over året jeg da hehehe:)

Skrevet

*fnis* Joda, han har en del av babyting også, men jeg vil at han skal ha en skikkelig pen dress til jul. Evt hvis jeg finner en pen bukse, så kan det holde :-)

Skrevet

Et merkejeg synes har mye fint samtidig som det passer til små babyer er Schuss. Søk å se om du finner noen nettbutikker som fører merket. Relativt ok priser også:)

Skrevet

Takk skal du ha!!

Ellers så er det herved et tips; mange vil ha penklær til gutter, men det håpløst å finne ;-)

Skrevet

ja vet det og vi er ganske gode på gutt, men mye vi ikke selger på nett. Tror forresten det ene settet vi bestilte til baby gutt ikke har kommet, dvs vi har fått penskjorte, men ikke bukser:(

Skrevet

Hmm.... Rop høyt når den kommer ;-p

Har en nyydelig body jeg kan bruke dersom jeg finner den rette buka :-)

Skrevet

Sånn i tilfelle du bor i Oslo og ikke er helt låst på nettbutikker, og i tillegg ønsker å bruke litt ekstra på antrekket så anbefaler jeg virkelig Martine og Herman på bygdøy Alle.. Jeg kjøpte nettopp Juleantrekket til jenta der, og har vært år funnet antrekk til gutten der og, helt nydelig utvalg!

=)

Skrevet

Handler helst i butikk ja, men bor ikke i Oslo dessverre :-/

Hmm... Kanskje jeg kan få noen der til å handle? Vet du merket da?

Skrevet

De har mange ulike merker..men ganske stiv prisklasse da, men guuud så bedårende og yndige klær de har..Hvis du kan sende noen som kjenner deg godt så kan de jo knipse noen bilder med mobilen eller noe og sende til deg.. hehe.

Skrevet

Åja.. Jeg tenkte bare at du hadde sett et sett med pene juleklær der, jeg... Hihi... Joda, jeg har svigerinna mi der, så sånn sett er det ikke noe problem :-)

Skrevet

Har kjøpt til jenta mi, men ikke sett etter til gutten enda.. men det var gutteklær du skulle ha?

Skrevet

Juppsi. Jenteklær har de jo i massevis :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...