Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Hei! Har vært å sett på litt forskjellige vogner idag. Siden dette er min første har jeg ikke så mye peiling men har prøvd å lese meg til en del. Fikk tilbud om å kjøpe en brio kombi vogn til 3900kr. Fordi det er 2007 modellen skulle de selges ut nå. Høres det greit ut? Har ikke fått sjekket priser på forskjellige steder så er litt usikker hva de pleier å koste? Jeg var litt bekymra for at bagen i denne skulle bli for liten da jeg har termin i mars og babyen er ganske stor til høsten igjen når det er mye klær og poser. Men ifølge butikk mannen kunne man bare ta ut bagen og forlenge den under så den ble stor. Også ta madrassen fra bagen oppi der. Noen som har erfaring med det? Eller som har erfaring med om brio kombi blir upraktisk til et barn som er født på våren? Flott hvis noen kunne si sin mening om dette.... Syns det er vanskelig å kjøpe så viktige ting som er så dyrt. Så håper jeg blir fornøyd med den vognen jeg kjøper.
Tredje barn på vei Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Vi hadde brio vogn til vår gutt.. Og han er født i mars, vi brukte voksipose på Høsten/vintern uten bagen.. gikk flott det. =) Synes prisen du har fått var kjempe billig.. Vi ga 5700 for vår for snart 4 år siden og da var det 1000 kr avslag.. Ville trådt til jeg om det er brio dere vil ha. Vi var veldig fornøyd med vår vogn ihvertfall, selv om vi ikke fikk brukt bagen så lenge som med duo vogner da
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Høres greit ut.Vi har simo kombivogn nå til vår gutt på 6mnd..den kostet 8000kr men fikk den for 4000kr.Veldig mange vogner og priser og velge mellom.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Jeg har vært og kjøpt samme vogn i dag, 3998 SEK i sverige. Tror den blir super, jeg venter i april
Mooncake Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg har en brio duo. Er veldig fornøyd. Brukte bagen til snuppa var 5 mnd, etter det var det umulig å gå tur "liggende" - det var rett og slett IKKE aktuelt, hun ville se. Dermed begynte vi å bruke sportsdelen, sånn halvt liggende. Hvis du hadde hatt plass, så er det ikke sikkert at du kommer til å bruke bagen mer enn i 6 mnd. 6mnd etter mars er september. Jeg hadde ikke hatt problem med å begynne med sportsdelen på sommeren. Hvis tipsene til butikken kan brukes, så er det i allefall ikke noe problem. Du har fått et kjempetilbud på vognen. Jeg kjøpte min 2007 brio duo for 8000, 1 år siden.
musemor... Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Vi har Brio kombi og er kjempe-fornøyde, lillegutt er to og et halvt år nå, og den er like fin. Han ble født i januar og da hadde jeg faktisk voksi-pose oppi bagen, og det gikk helt fint. Nå kommer jeg til å bruke vognen til nestemann, den er så god som ny. Den er veldig god i sand, grus og snø, og det er jo viktig. En litt misunnelig venn av meg som har en liten, moderne vogn, kaller den med rette en cadillac!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå