Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Huff :\ Trur hormonene mine har tatt totalt over, for da jeg skulle slippe katten vår inn i morges og samboeren gikk ut på verandaen for å ta morgenrøyken fant vi to nyfødte kattunger som var helt stivfrosne Katta begynte å blø fra underlivet fredags formiddag, og vi trudde hun hadde fått sin første løpetid , (hun er ca 10 måneder). Vi var da hos dyrlegen bare for å være sikker, og det viste seg at katta var drektig, men dyrlegen sa at hun ville tippe at de enda var rundt 14 dager til hun kom til å føde. Og jeg gikk å klagde over at katta ikke kunne gå å blø i hele leiligheta i 14 dager, og at hun de siste timene var sluttet å vaske seg nedentil, og heller dregde rompa langs mattene så det ble store blodspor . Så vi stengte katta ute mens vi vasket rundt hele leiligheta, og slapp katta inn igjen etterpå, men da hun hadde spiste, skulle vi stenge henne inne på badet slik at vi skulle slippe å vaske på nytt, men katta ville vist ikke det og gikk heller ut . Og da vi skulle gå å legge oss i går kveld så sa jeg til samboeren at vi kanskje skulle ta katta inn for sikker hets skyld, men han beroliget meg med at det enda skulle være 14 dager igjen så det ikke var noe å bekymre seg for . Men sånn var det ikke, å jeg skulle ønske jeg hadde tatt henne inn, og angrer på at vi klagde over litt blodsøl . Huff, vet at dette ikke har noe med tema å gjøre men måtte bare få luftet det .. Godt å få litt følelser ut innimellom ..
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2007 Av en eller annen grunn har dette fått meg til å tenke litt på fødselen, hvordan det kommer til å bli, og at det faktisk finnes en risiko for at man må reise hjem uten barnet ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå