Gå til innhold

shopping i dag..puuuh at jeg aldri lærer

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på shopping istad med lillemann...nå har vi kommet hjem og jeg er såå sinnsykt sliten..skulle tro man lærte de negative sidene ved å handle:

-masse masse mennesker

-trange butikker

-umulige barn hehe...

-tissing hver 5 sekund...haha

-sløsing med penger..

jaja jeg lærer vel etterhvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja, men da hadde du iallefall ikke med det verste; menn som kjeder seg og vil hjem. Evt bare spise. Eller ha kaffe. Fnis

Skrevet

*fnis*

vel, da skulle du vært med meg i går - du vet den handlegata fra Pretty Woman? Mange muligheter til å svi av (myyye) penger, store butikker, lite folk og dørvakter som holder døra for deg :-p

Skrevet

Skulle akkurat skrive et liknende innlegg.....bortsett fra at jeg hadde 4 unger med på shopping på et senter som åpnet på torsdag. Grusomt og til slutt fikk en ansatt på Eurosko lide for min vrede. Litt dårlig samvittighet nå selv om jeg vet jeg hadde rett og hun gjorde noe dumt.

Skrevet

I dag har snuppa, utolig nok, vært helt eksemplarsik på shopping. Var på storsenteret i over to timer og det gikk kjempebra. Skulle nesten tro jeg hadde fått med meg feil unge ;o)

Skrevet

hehe..men jeg skjønner godt at de synes det er drittkjedelig å være med rundt mamma på shoppingsentre =) men slik er livet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...