Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 var på shopping istad med lillemann...nå har vi kommet hjem og jeg er såå sinnsykt sliten..skulle tro man lærte de negative sidene ved å handle: -masse masse mennesker -trange butikker -umulige barn hehe... -tissing hver 5 sekund...haha -sløsing med penger.. jaja jeg lærer vel etterhvert
mayaya Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 jaja, men da hadde du iallefall ikke med det verste; menn som kjeder seg og vil hjem. Evt bare spise. Eller ha kaffe. Fnis
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 haha nei hadde ikke med samboer men har en liten MANN da..
mayaya Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 *fnis* vel, da skulle du vært med meg i går - du vet den handlegata fra Pretty Woman? Mange muligheter til å svi av (myyye) penger, store butikker, lite folk og dørvakter som holder døra for deg :-p
Gjest Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Skulle akkurat skrive et liknende innlegg.....bortsett fra at jeg hadde 4 unger med på shopping på et senter som åpnet på torsdag. Grusomt og til slutt fikk en ansatt på Eurosko lide for min vrede. Litt dårlig samvittighet nå selv om jeg vet jeg hadde rett og hun gjorde noe dumt.
~sjiraff~ Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 I dag har snuppa, utolig nok, vært helt eksemplarsik på shopping. Var på storsenteret i over to timer og det gikk kjempebra. Skulle nesten tro jeg hadde fått med meg feil unge ;o)
Gjest Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 hehe..men jeg skjønner godt at de synes det er drittkjedelig å være med rundt mamma på shoppingsentre =) men slik er livet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå