Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Og kan forsikre alle om at den kjolen du ender opp med er ikke den du har sett deg ut på nett eller tenkt på.... Jeg så den, prøvde den, og uansett hvor mange andre jeg prøvde så var det bare den Gleder meg noe helt utrolig til å bruke den - men må jo vente til 25.10.08, det er lenge akkurat nå! Legger ved lenke, men den ser helt annerledes ut i virkeligheten http://www.brudeogfeststudiet.dk/index.php?action=showpicture&parent=8758&imageId=8792〈=dk&gallery=8758&page=611
Josefine84 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Så bra at du fant en kjole som bare sa pang, jeg finner flere jeg! Det blir nok ikke lett å velge!! Jeg fikk ikke opp den linken jeg, det kom ikke noen bilder frem!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Ups, nei det gjør det visst ikke. Hvis du klikker tilbake til oversikt, så er det den som står helt først, den heter marylise_65024. Jeg er ganske liten, men nedover på skjørtet er det et par draperinger som forlenger hele meg
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Utrolig nydelig kjole!!! Gratulerer med den. Den kunne jeg helt klart valgt selv, bortsett fra at jeg må ha noe enklere til strandbryllup.
Josefine84 Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Den var kjempe fin! Et veldig bra valg må jeg si;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå