SP76 Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Min søster skal ha barnedåp i morgen, og jeg er en av fadderene. Problemet er at hun har vært syk i natt og i dag med både diarè og oppkast..... Jeg er selv 4,5mnd på vei med min første, og lurer da på hva jeg bør gjøre. Jeg vil jo gjerne gå i barnedåpen, men samtidig ønsker jeg ikke å bli syk. Hva sier dere? Hva er fornuftig? Er det farlig for min lille baby hvis jeg blir syk? Trenger litt råd av noen som kan dette mer enn meg..
Brummeline3barnsmor Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Tror du bare skal dra......tror du ikke noen av de du har gått forbi på butikken ikke har vært syke? Bare passe på at du ikke drikker av f.eks hennes glass o.s.v
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 ja bare gå, bør jo ikke henge rundt halsen på ho og drikke å spise av hennes ting jeg hadde omgangsyke forrige helg og var i kontakt med legevakta og de var ikke beskymret de ba meg ta en paracet når jeg fikk feber, det vare jo gjerne ikke så mange dager hos meg varte det to og en halv dag før jeg fikk i meg en bit av en ritz kjeks og beholt litt veske uten det kom opp med en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå