Gå til innhold

Testen viser Gravid

ღventer på lykkelitenღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå fått 2 positive eltester og i dag sto det gravid på gravitesten. Tør ikke å håpe at dette er sant,er jo bare 2 mnd siden jeg hadde abort.(13 sept) har hørt at hcg kan henge igjen i opp til 9 uker etterpå. Uff nå blir det spennende å se om mensen dukker opp i neste uke.Fy flate altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det hoeres utrolig spennende ut. Mest sannsynlig er du gravid...paa ny, men det finner du ut av denne uken. Lykke til med det, hva sier magefoelelsen? HCG KAN henge igjen saa lenge som 9 uker, men det er nok mer normalt med rundt 5-6 uker tror jeg.

Skrevet

ja vi får håpe det er slik.Nei vet ikke hva magefølesen sier jeg,(eller jeg tør ikke kjenne etter??)er bare helt forvirra og tør ikke tenke verken det ene eller andre.Venter mens den 13 så det er jo ikke så lenge til.

Skrevet

Nei, det er ikke saa lenge til..... Hvor lenge har du proevd naa igjen? Det er haap i hengende snoere vettu, jeg ble gravid med datteren min 6 uker etter en utskrapning jeg hadde etter en MA. I dag har jeg testet pos paa 6 (fnis....) tester, og er behersket (siden jeg ogsaa har erfaringer med aa miste tidlig) men veldig glad ogsaa.

Har en magefoelelse paa at du er gravid, du faar hyle ut naar du er klar....

Tvi tvi tvi tvi tviiiiiiiiiiii

Skrevet

gratulere:) du er nok gravid:))

Skrevet

Takk for det grysom! men jeg tror det ikke før jeg får se det;-)

det er vel begynt å nærme seg 2 år prøvetid,sist gang klaffa det mens jeg gikk på spray for 1 prøverørforsøket så det var jo et under! så det var synd det ikke gikk bra.Gratulerer så mye til deg Femina:-) du testa jo positivt i dag:-) så bra!!! kos deg med de 6 testene:-)

Skrevet

hehe leste at du også kjøpte roser i dag,jeg kjøpte bare sånn tilfeldig i forbifarten før jeg hadde testet! da samboer kom hjem viste jeg han testen og rosene og sa ja..det er jo farsdag i morra,hehe.Ble glad da ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...