Gå til innhold

Termin 14 desember......


marihøna81

Anbefalte innlegg

Teller bare dagene fortiden jeg. Klarer liksom ikke vente lenger. Flere av dere som har masse vonde kynnere? De varer jo såpass lenge at jeg har blitt lurt flere ganger. Venter et stort barn vi da, skal på vesktkontroll 13 november. Kan det hende vi får greie på om det blir keisersnitt eller ei? Noen av dere som har født vaginalt etter keisersnitt?? Tok det med mi første. Måtte sef, opp i høna å tukle litt, kjenne etter den der livmortappen alle snakker om. Enten har jeg veldig korte fingre eller så satt den høyt. Kunne så vidt kjenne noe bløtt som stakk ned, med ei lita grop i. Var det den tro?????

Ellers lykke til alle sammen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 10.des og blir gal av å ha så mange kynnere.. Har ligget på 20-30 de siste ukene, men de to siste dagene har det vært 50+ i tillegg til en del om natta. Blitt vondere også, har i tillegg en del mensmurringer og puppene har blitt mer sprengt.. Håper på tidligere fødsel! Lei av å vente, men det er kanskje litt farlig å bli lei nå ettersom det i verste fall er 6 uker til fødsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 16 desember, men merker nesten inegnting til kynnere.. Betyr det at jeg kommer til å gå over da?? Vil ikke det altså!! Begynner å bli lei, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...