vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 hvordan går det med deg??? har du testet???
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hei vennen! Jeg har ikke testet nei. Har ikke ikm før mandag eller tirsdag, og er vel bare dumt å teste før siden lutealfasen min bare er på 10 dager. Men har ømme pupper som føles litt hovne. Pleier ikke å ha det, så håper det betyr spire:) Hvordan går det med deg og spira? Håper du holder av en plass til meg på 1. tri, hihi.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 nei kanskje greit å vente noen dager da er så fryktelig spent på dine vegne og en plass til prinsessen min er holdt av på 1 tri hvordan er tempen og sånn da??? smører du deg nå forresten??? meg og spira har det bra vettu hehe vi har funnet guttenavn da som vi er SÅÅÅÅ ENIGE OM hihi... er 7+4 idag og formen er grei bortsett fra kvalmen på kvelden... vært en litt slitsom uke pga vesla har vært hjemme hver dag pga hun har hatt virus i munnen som gjør at hun har fått store blemmer i munnen vettu... men nå er det på bedringens vei ; gjør du ikveld da snuppa ?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Åååå så koselig at du holder av en plass til meg!<3 SKAL ha den plassen til uka, hihi. Jeg har gjort alt for å stresse minst mulig denne uka, så jeg hverken temper eller smører meg. Har bare tatt EL-test. Tenk at du er 7+4 allerede. Sikkert veldig plagsomt med den kvalmen, men det er jo også et veldig godt tegn på at det spirer og gror:) Så bra at dere har blitt enige om guttenavn! Vil du si hva det er? Stakkars vesla som har hatt virus i munnen! Det hørtes helt grusomt ut! Håper hun er bra nå da. I kveld skal jeg egentlig lese til eksamen, men er så spent på om jeg er gravid eller ikke, så ble sittende her:P Gjør du i kveld da vennen?
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 høres ikke dumt ut med minst mulig stress da vennen... flink du er da som klarer det jeg skriver til deg videre på nettby ang navn jeg.. hihi... skal du ha eksamen i da og når??? jeg skal ha eksamen i humanbiologi den 14 des jeg.. :S midt oppi flytting og alt... har "glemt" å lese det siste... men NÅ skal jeg skjerpe meg her nå er sambo snart hjemme fra jobben.... skal bare kose oss og spise god mat idag... var i sverige igår og handlet maaasse god mat.. hihi klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå