Gå til innhold

DREAMER- vennen :)

vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med deg??? har du testet??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!:)

Jeg har ikke testet nei. Har ikke ikm før mandag eller tirsdag, og er vel bare dumt å teste før siden lutealfasen min bare er på 10 dager. Men har ømme pupper som føles litt hovne. Pleier ikke å ha det, så håper det betyr spire:)

Hvordan går det med deg og spira?;) Håper du holder av en plass til meg på 1. tri, hihi.

Skrevet

nei kanskje greit å vente noen dager da :) er så fryktelig spent på dine vegne og en plass til prinsessen min er holdt av på 1 tri :)

hvordan er tempen og sånn da??? smører du deg nå forresten???

meg og spira har det bra vettu :) hehe vi har funnet guttenavn da :P som vi er SÅÅÅÅ ENIGE OM :) hihi...

er 7+4 idag og formen er grei bortsett fra kvalmen på kvelden...

vært en litt slitsom uke pga vesla har vært hjemme hver dag pga hun har hatt virus i munnen som gjør at hun har fått store blemmer i munnen vettu... men nå er det på bedringens vei ;:)

gjør du ikveld da snuppa ?

Skrevet

Åååå så koselig at du holder av en plass til meg!<3 SKAL ha den plassen til uka, hihi. Jeg har gjort alt for å stresse minst mulig denne uka, så jeg hverken temper eller smører meg. Har bare tatt EL-test.

Tenk at du er 7+4 allerede. Sikkert veldig plagsomt med den kvalmen, men det er jo også et veldig godt tegn på at det spirer og gror:) Så bra at dere har blitt enige om guttenavn! Vil du si hva det er?

Stakkars vesla som har hatt virus i munnen! Det hørtes helt grusomt ut! Håper hun er bra nå da.

I kveld skal jeg egentlig lese til eksamen, men er så spent på om jeg er gravid eller ikke, så ble sittende her:P Gjør du i kveld da vennen?

Skrevet

høres ikke dumt ut med minst mulig stress da vennen...

flink du er da som klarer det :P

jeg skriver til deg videre på nettby ang navn jeg.. hihi...

skal du ha eksamen i da og når???

jeg skal ha eksamen i humanbiologi den 14 des jeg.. :S

midt oppi flytting og alt... har "glemt" å lese det siste... men NÅ skal jeg skjerpe meg her :)

nå er sambo snart hjemme fra jobben.... :)

skal bare kose oss og spise god mat idag... var i sverige igår og handlet maaasse god mat.. hihi

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...