Gå til innhold

Noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen andre her som har hatt mye smerter/ubehag i magen etter å ha sluttet på p-pillen? Jeg har sluttet på pillen for tre uker siden. Kunne kjenne eggløsningssmerter nede på høyre side av magen, ca 14 dager etter sist pilleblødning, men de varte og varte. Gikk til legen som mente det kunne være en vanncyste eller en irritasjon i livmoren av noe slag. Men han kunne ikke se noe. Han mente vi skal vente med å undersøke noe videre, ettersom det sannsynligvis vil ordne seg selv. Det jeg lurer på er om det rett og slett bare kan være en reaksjon kroppen har på at den plutselig kan styre alt dette selv? Har gått på pillen i 7 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke hatt det sånn, men jeg ville uansett gitt det litt mer tid.. er jo ikke så lenge siden du slutta da...

Skrevet

Er nok ganske utålmodig ja =) Men blir så bekymra av å gå rundt med ubehag/lette smerter i magen. Syns det var bedre i går, men i dag er det likens igjen. Håper det er en ufarlig vanncyste eller bare ubehag fra p-pille slutt og ikke noe alvorlig!

Skrevet

Jeg hadde ikke noen voldsomme smerter. men kjente fra første mnd uten piller mange reaksjoner i kroppen uten dem. så det vil forhåpentligvis gi seg:) Håper det:) Kjekt å kunne kjenne etter tegn på el og mens.

Skrevet

Takk for svar! Er litt beroliget! Nå i kveld har jeg ikke hatt så vondt på høyre siden, men det har gått over til å bli mensmurringer i mage og rygg. Mulig det ikke er noen cyste eller noe, men bare er kroppen som er litt forvirret!

Skrevet

Ja, meget mulig:) Det er litt frustrerende men d tar nok litt tid å finne tilbake til sitt gamle jeg etter så lang tid på piller. Jeg hadde gått på dem i ca 8-9år før jeg sluttet i juni. mine sykluser har vært på alt fra 25-28 dager med forskjellig symptoner hver gang. men den kommer i allfall ganske regelmessig.

Skrevet

Ja, blir spennende å se hvordan det blir framover. Men gruer meg litt til menstrasjon nå da. Har tidligere hatt sterke menssmeter (ikke på pillen). Spurte legen om det ble vondere dersom jeg nå har en cyste eller noe, og det trodde han. Men får ta det litt som det kommer!

Skrevet

Ja, d er fullt mulig. mine menssmerter har bare blitt vondere og vondere som de var før pillen. men nå er det bare kjekt for jeg vet ikke hvor mange flere mens jeg skal ha:)

Skrevet

Jeg har hatt det etter å ha skiftet fra p-piller til minipiller...

Men jeg mistenker at det er pga urinveisinfeksjon.. men skal til legen i morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...