<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg testa rundt 08.30 i dag. Fortsatt er det liv i testen. Sambo er borte i helga, og kommer hjem i morgen kveld. Så det jeg lurer på er om det er noen sjans for at batteriet varer så lenge at jeg rekker å vise ham den? Noen som vet?
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 det står på testen at det står på skjermen 1 time. så det varer ikke til i morgen, beklager. du får ta en ny test når kan kommer hjem i morgen! Jeg tok selv digital test på torsdag, fredag og lørdag, hehe Posetiv alle gangene!! hehe Gratulerer!!! Så har vi vel termin rundt om samme tid hvis spiren klorer seg fast
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 Men det har jo allerede stått på skjermen i snart 8 timer... Betyr det at det er noe galt med testen?? Og så jeg som ikke har noen flere tester, da får jeg jo ikke testet igjen før mandag!
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 Var og gravde fram bruksanvisninga igjen fra søpla, og fant ut der at resultatet blir stående ca 24 timer... Forsvinner vel før sambo kommer hjem da, men men...
Lina08 Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Resultatet på testen jeg brukte forsvant etter ca et døgn ja!! Løp og kjøp en ny, så kan han også få se:-) Og ikke minst, gratulerer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå