Gå til innhold

Do hele tiden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som føler de på tisse hele tiden? Var ferdig med en kur med tab igår for urinveisinfeksjon igår. Men føler trang til å gå på do mye likevel. Er det fordi det presser på nå.Magen har sunket veldig. 12 dager til termin.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tisser hele tida, spesielt på natta, ca hver /annenhver time. Utrolig slitsomt...

Spurte jordmor og det er visst normalt at han presser på blæra, hun viste sånn figur til meg.....

Har 5 dager igjen men vært sånn lenge nå eller har egentlig termin 21nov så har 11 dager igjen, glemmer meg pga keisersnitt...

Skrevet

Kjenner meg igjen her, ja. Holder på å tisse på meg, men når jeg først får satt meg på do så kommer det bare 5 dråper! Skikkelig irriterende... Har 23 dager til termin.

Skrevet

Jeg vurderer stadig muligheten for å rigge meg til med dyne og pute på do.. får aldri sovnet skikkelig før jeg må opp for å tisse igjen. Stakkars samboeren som må høre på stønninga mi..

Skrevet

her går vi på do i et banka kjør føler eg... og bare litt om gangen...... har eg sittet lenge er det bare å springe når eg reiser meg.... 13 daga til termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...