Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Andre som føler de på tisse hele tiden? Var ferdig med en kur med tab igår for urinveisinfeksjon igår. Men føler trang til å gå på do mye likevel. Er det fordi det presser på nå.Magen har sunket veldig. 12 dager til termin.....
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Ja tisser hele tida, spesielt på natta, ca hver /annenhver time. Utrolig slitsomt... Spurte jordmor og det er visst normalt at han presser på blæra, hun viste sånn figur til meg..... Har 5 dager igjen men vært sånn lenge nå eller har egentlig termin 21nov så har 11 dager igjen, glemmer meg pga keisersnitt...
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Kjenner meg igjen her, ja. Holder på å tisse på meg, men når jeg først får satt meg på do så kommer det bare 5 dråper! Skikkelig irriterende... Har 23 dager til termin.
majsenna™ Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Jeg vurderer stadig muligheten for å rigge meg til med dyne og pute på do.. får aldri sovnet skikkelig før jeg må opp for å tisse igjen. Stakkars samboeren som må høre på stønninga mi..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 her går vi på do i et banka kjør føler eg... og bare litt om gangen...... har eg sittet lenge er det bare å springe når eg reiser meg.... 13 daga til termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå