Gå til innhold

sex etter fødsel- deres erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde sex for første gang i går etter fødselen. det er en måned siden jeg fødte.. sydde tre sting men har ikke hatt noe vondt de siste ukene og blør ikke lenger.. det var greit.. men når han kom lengst inn var det litt vondt. og etterpå var det litt som om jeg hadde hatt sex for første gang. , gikk fort over.. eter en times tid kjente jeg ikke noe. Hva er deres erfaringer med de første gangene etter fødsel , er kun den første gangen litt vond.. eller må jeg gjennom flere vonde før det blir som før? eller burde jeg vente lenger før vi prøver igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare at du er litt øm. Det har jo vært store krefter i sving under fødselen. Ventet 14 dager og kan ikke huske det var vondt.

Skrevet

Jeg revnet ikke eller noen ting, og vi hadde sex for første gang litt over 2 uker etter fødsel, da jeg var ferdig med å blø osv.

Min erfaring er at de første gangene var jeg litt tørrere bare...Men ikke noe vondt.

Nå, snart 7 uker etter fødsel er sexen helt fantastisk og jeg er akkurat som før å trenger ikke glidemiddel eller noe. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...