Gå til innhold

Til dere som har tatt bukplastikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer dette sterkt nå. Har sett litt på nett og det er mange steder som tilbyr dette. Lurer på hvor dere har gjort det hen? Fornøyd med stedet? angrer dere? Pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Colosseumklinikken i Oslo.

- 100% fornøyd med sted, kirurger og annet helsepersonell.

- Angrer definitivt ikke.

- 700 kr i egenandel.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Tar gjerne i mot flere svar.

Hvordan var smertene den første tiden? Kan man ta seg av unger osv?

Skrevet

Man blir sykemeldt i tre uker hvis man jobber. Det står i papirene at hvis man har små barn, bør man ha hjelp i minst en uke. Vil anbefale å få hjelp i to uker, det var slitsomt.

Det er ikke SÅ vondt for man får smertestillende. Det verste er å sette seg ned og reise seg opp. Å være i ro går greit. Men jeg tok ikke smertestillende mer enn tre-fire dager, så det gikk kjapt over.

Det er litt over to mnd siden min operasjon, og først nå begynner jeg å få skikkelig følelse i huden på magen igjen. I begynnelsen kjennes det liksom ikke ut som din egen mage.

Skrevet

Hva var grunnen til at du fikk det på det offentliges regning? Hadde du fettforkle på over 3 cm? Lurer på dette selv nemlig...

Skrevet

Hadde ikke så mye heng, men fikk det dekket både på psykisk og fysisk grunnlag.

Skrevet

Var du i full narkose? Leser her at på noen steder så kan man velge om man vil være i full narkose eller våken. Kankje ekkelt å være våken? Men så har jeg aldri ligget i narkose så litt ekkelt det og :)

Skrevet

Man vil definitivt ikke være våken;-)

Jeg hadde full narkose ja, har heller ikke hatt det før, og det gikk veldig greit. Jeg var kjempenervøs men de var flink å berolige meg. Han sa bare, nå kjenner du noe sant? Så sa jeg ja, og det neste jeg husker er at jeg lå ferdigoperert på observasjonsrom:-)

Skrevet

Tusen takk for svar Monajenten! Kan jeg spørre om arret blir veldig synlig? De syr vel så langt ned som mulig, så det har kanskje ikke så mye å si.

Skrevet

Kan ikke se arret når jeg har på meg bukse.

Det er jo foreløpig veldig rødt, men det vil jo bli bedre med tiden.

De legger snittet så langt nede som mulig ja, det optimale er rett over skambenet. Mitt er litt lenger oppe pga. at jeg ikke hadde nok hud, men det er langt nede likevel.

Og heller arr enn superstygg mage;-)

Jeg smører mitt med hvetekimolje hver dag også, det hjelper for å få det finest mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...