Brunetta =) Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg verker så i leddene mine i armer og bein. Må snu meg hele tiden og det kommer når jeg har ligget ca i en halv time. Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette kommer. Har ikke hatt det med de andre. Skal spørre legen neste gang jeg skal dit. Veldig plagsomt da man ikke sover godt om natten.
musemor... Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Mener du at du er litt sånn rastløs i kroppen, liksom, at det kribler litt på en måte? Da hjelper det isåfall med kalsium og magnesium, tablettene fåes kjøpt i helsekostforretninger og heter Cal-Mag Citrate. Jeg er skikkelig plaget av "rastløs" kropp om kvelden og natten, men etter at jeg begynte med de tablettene har jeg nesten ikke kjent noenting, en enorm lettelse, for det finnes ikke noe værre enn å ligge og krible i senga!
Brunetta =) Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 nei kan vel ikke si at det er sånn, jeg verker i leddene. Akuratt som vokse smerter nesten eller at leddene er helt stive.
charlotteb_ Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 har akkuat det samme og holder på og bli sprø!! verker i alle ledd, spesielt i beina, og får absolutt ikke sove!!vet ikke hva det kommer av men har hørt at leddene våre blir "svakere" under gaviditet, at de blir mer elastisk så kan jo kanskje vre det men vet som sagt ikke:) men føler med deg:)
*Hufsa-mamma* Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har oxo "vonter"når jeg legger meg...det beg i anklene på kvelden når jeg setter meg ned og når jeg legger meg verker det i knær og hofter...skuldre og hendene mine blir hovene på en måte...sliter med og sove en hel natt for når jeg endelig finner en god stilling og sovner så må jeg jammen opp å tisse!!!! og når jeg legger meg i gjenn så er bena "urolige"...usj.. mamma sa jeg kunne ta B vitamin hun da...det kan hjelpe! men jeg vet ikke...er litt redd for å ta noe som helst nå for tiden jeg!!*tullete sikkert*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå