RundLurt? Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 frauva, har du danglebær i rauva? eller Har du bæsja, har du prompa store brune klompa? flere inr\teressante varianter?
RundLurt? Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 hehe=0) Bra det fortsatt er litt liv i dæ Annie=0)
PAVEEL Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 har du bæsja, har du prompa, har du gjort no rart i rompa;-) den synger jeg til minstemann når han har gjort seg ut!
snartgift.no Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Har du bæsja, har du prompa, har du viskelær i rompa? Den lærte jeg av 4- åringen her om dagen....
PintSizedDictator Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Har du sjøsatt en neger fra den brune bryggen:D:D
PintSizedDictator Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Hørte den på The faast show.. Trodde eg skulle daua av latter
Gjest Skrevet 11. november 2007 #10 Skrevet 11. november 2007 Perkohitta, perkobitta, perkosterkebæsj i guttefitta;) Har du kabla, har du slusa, har du svartball i mannemusa;)
Gjest Skrevet 11. november 2007 #11 Skrevet 11. november 2007 Har fått denne på hjerna jeg nå, går å synger på den heletiden. Spesielt når jeg skifter bleia på lillemor. Hun syns det er kjempe gøy, skråller og ler. Stakar liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå