Gå til innhold

Har du bæsja.... har du


Anbefalte innlegg

Skrevet

frauva, har du danglebær i rauva?

 

 

eller

 

Har du bæsja, har du prompa store brune klompa?

 

 

 

flere inr\teressante varianter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe=0) Bra det fortsatt er litt liv i dæ Annie=0)

Skrevet

har du bæsja, har du prompa, har du gjort no rart i rompa;-)

 

 

den synger jeg til minstemann når han har gjort seg ut!

Skrevet

Har du bæsja, har du prompa, har du viskelær i rompa? Den lærte jeg av 4- åringen her om dagen.... :)

Skrevet

Har du sjøsatt en neger fra den brune bryggen:D:D

Skrevet

Hørte den på The faast show..

 

Trodde eg skulle daua av latter :D

Skrevet

Perkohitta, perkobitta, perkosterkebæsj i guttefitta;)

Har du kabla, har du slusa, har du svartball i mannemusa;)

Skrevet

Har fått denne på hjerna jeg nå, går å synger på den heletiden. Spesielt når jeg skifter bleia på lillemor. Hun syns det er kjempe gøy, skråller og ler. Stakar liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...