Gå til innhold

Noen som vet eller har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 12+6, har sikkert tatt 20 tester fordi alle bare viser svake streker, både cb og Qr, alle viser svake streker!

Deto siste mnd 2 oktober og nå 9 november har jeg hatt to dager med bitte små mensen lignene blødninger, bare det at det er halvparten av hva min mensen pleier a være, blør kun litt når jeg tisser, pluss små små mengder på binne jeg har på!

Siste mensen jeg hadde ordentlig var 15 august! Og testet senest på mandag og tirsdag og de var svake posetive! Begge blødningene har vært rundt min vanelige mensen tid!

Har ømme pupper, stikking i livmor, er trøtt, kvalm til tider, magen har blitt bittelitt større, er sykt oppblåst om kvelden!

Noen som vet, eller har opplevd noe rundt dette som kan hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring lege og bestill time, om du er gravid så er det på tide å starte med legebesøk nå uansett:) hvis du ikke er gravid, så har du jo en veldig ustabil mens som du kan få sjekket:)

uansett ring lege:)

Skrevet

Men hvordan kan da så mange tester vise svakt posetivt, er ikke bare jeg som har sett strekene!!

Skrevet

Jeg tok også mange tester som viste en svak strek. Dra til legen og få tatt blodprøve som sjekker hcg. Du er nok sikkert gravid:) En strek er en strek! Lykke til!

Skrevet

Du må huske på at etter hvert i graviditeten vil ikke testene bli positive lengre...tror nok alt er som det skal være...det er mange som har en liten blødning rundt tiden de skal ha mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...