Gå til innhold

Hva skal guttene deres hete ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke lett med gutte navn,ihvertfall ikke når meg å sambo er uenige hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bahh, håper mange kan svare her, for her sliter vi SÅÅ med guttenavn.

Navnløs blir vel navnet hvis vi får gutt... hihi

Skrevet

Blir det gutt, blir navnet Luca Nicolay. Tror jeg... hehe Ønsker et navn som slutter på a og det er langt mellom de når det gjelder guttenavn. Kan ikke bruke Ola, da det er min pappa's navn, og min stefar heter Ole, så da hadde han blitt fornærmet... hehe...

Skrevet

Hvis jenta vår er en gutt ;P skal han hete Peter, etter bestefaren min.

Andre fine guttenavn er Johannes, Jakob, Filip, Andreas (jada, jeg er glad i jesu disipler;p)

Skrevet

min skal hete Leon.han har to storebrødre som heter Gabriel og Sokrates.

Gabriel er det nydeligste navnet jeg hvet og det navnet hadde jeg mange år før jeg ble mamma,så der ville jeg ikke diskutere en gang med mann min.der var jeg bestemt gitt....:)

Skrevet

Saray: heeelt enig! Jeg elsker navnet Gabriel! Vi får ei jente nå, men skal det vise seg å bli gutt alikavell så kommer jeg til å kjempe for navnet Gabriel!

Skrevet

vår skal heite Brage :)

om de er feil og blir jente, har vi e større problem. har allerede brukt opp favorittnavnet på dattera vår Kristine.

Skrevet

DET HOLDER JEG MED DEG I;)jeg elsker det navnet.og det passet perfekt på den lille lyse gutten min med stor snille alvorlige brune øyne.jeg bare visste det at det ble perfekt for ham;)

hadde han vært jente hadde det blitt Gabriella foresten.

Skrevet

hei.min første heter Andreas og nr 2 skal hete Fredrik..enkelt og greit....

Skrevet

Herman her. Oppkalt etter bestefaren til mannen. Hvorfor ikke føre gamle navn fra en av slektene videre????

Skrevet

Hvis vår blir gutt skal han hete Sondre. Syns det passer godt til etternavnet som er et gammelt telemarks navn, som sondre også er.. :-)

Skrevet

Kent Lysander...sambo liker ikke Lysander, men det gjør jeg...så da så :)

Skrevet

Har lyst å kalle vår gutt opp etter farfar som het Halfdan. Men er så usikker. Ser dårlig for meg en baby med det navnet. Hva syns dere?

Skrevet

Hei.

Vår lille gutt skal hete Sigurd - Nikolay.

Har dere noen dere vil kalle gutten opp etter, vil jo dette hjelpe dere litt til å bli enige om navnet.

Skrevet

skal kalle sønnen min Onan. liker at ikke så mange andre heter det lissom.

Skrevet

Åh.det er så vanskelig med gutte navn.Vi tror gutten våres skal hete Sander etter farfar.Men vi liker også kristian og Emil.Vi finner nok ut av det til slutt.Lykke til med navn valget.

Skrevet

ÅÅ jeg har noen favoritter men blir ikke sikker.

Anthony (norsk uttalelse anTÅNI)

Patrick

Adam

Håkon

Tony Aleksander

Hugo

Skrevet

Guttene våre skal hete Benjamin og Christian.

Om det skulle komme ut en av hver blir det Benjamin og Kristine ;-)

Har nemlig drømt flere ganger nå at det ble en jente og en gutt....

Skrevet

Vår gutt skal også hete Sondre. Storebror heter Magnus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...