Spira31 Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 hei, postkassen din er full, så derfor skriver jeg her og håper at du ser det! Ja, vi har fått time på SUS..ganske lenge siden den timen kom..rart du ikke har fått! Hadde ringt og mast hver dag..hehe Det hadde jo vært kjekt å møtes en dag da. Men hvor og når er jo et spørsmål..vi skal som sagt ha dåp imorgen, på tirsdag formiddag får jeg besøk av ei venninne og på onsdag skal Maia Isabelle ha sin første vaksine..er visst 2 sprøyter det? Ihvertfall etter hva jeg har skjønt så kan det være hun får litt feber og sånn etter det... hmm.. men neste helg kanskje vi kunne finne på noe og møtes? Skal på barselgruppe fredag kl 13, ellers ingen planer. mvh
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hei. skriver tilbake her jeg. saa skal jeg slette fra postkassen min, slik at vi kan sende over der igjen:) ja det er veldig rart at jeg ikke har faatt noen time.. har ringt aa spurdt flere ganger.. men har bare faatt til svar at det er ikke satt opp enda.. at jeg faar det naar det naermer seg.. naa SKAL jeg ringe paa mandag aa si at de boer gi meg en time alsaa... off.. er usikker paa hvor mange sproeyter dem faar jeg.. her skal tulla inn den 15 aa vaksine.. gruer meg skikkelig kjenner jeg:( vi maa nesten se det ann det med neste helg. er egentlig ikke her ifra ser du.. saa reiser ofte hjem til foreldra mine paa besoek.. Men vi kan jo se.. ikke sant? Naa har jeg iallefall lagt deg til paa msn, og saa kan vi jo sende meldinger her over dib. saa skal vi nok finne en dag som passer vetdu:) Men maa stikke naa. tulla skal ha mat :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå