Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Ikke hårpynt, hun har MASSE! Det blir en del etter 7 år, tro meg... Jeg har kjøpt Diddl-stasj (bokmerke, trykkblyant, penn, refleks..), Yatzy, en DVD, viskelær, blyanter, blyantspisser o.l skrivestasj, Slime... Kommer ikke på noe mer? Lipgloss har hun også altfor mye av allerede..
Mille** Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 9 åringen min ville heller ha pet shop kalender i år enn gavekalender, kanskje du skal foreslå det? Jeg ble lykkelig ihvertfall, sparte meg for både arbeid og penger. ;o)
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Nei og nei, finnes det? Jeg har jo allerede begynt! Hm.. Men hva koster den da?
Mille** Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 jepp, det finnes. Genialt, ikke sant!? Kosta 449,-, kanskje litt dyrt, men jeg tror det hadde blitt dyrere med 24 gaver til ei på 9 år som ikke trenger mere nips og tull.
LivetErEnLek Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Hva med å putte inn ting som de uansett ville ha fått, det bruker jeg å gjøre til min eldste. Som feks en kul lue, votter, fine sokker, klær, "gavekort" til kino, badeland, peppes pizza osv.
Gjest lillehi Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Jeg har en kalender til datteren min som mamma laget til meg når jeg var liten! Kjøper en liten sjokoladenisse hver dag, og en større ting på julaften. Blir ikke så veldig dyrt ( ca. 100kr), og hun er kjempefornøyd:) Hun er 7 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå