Gå til innhold

fant denne på bhg debatten, morsom! =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til lags åt alle kan ingen gjera......

13:30 6.02.2007

Etter å ha vært her inne noen mnd og lest om hva folk snakker om i forhold til barnehager, så blir jeg nesten litt oppgitt. Det virker som om folk tror at de som jobber ibarnehager er noen supermennesker. Så hvis jeg skulle gjøre alle fornøyde så måtte jeg:

- Hatt en barnehager uten barn med adferdsproblemer eller diagnoser som kan klype eller bite

- Hatt en voksen til hvert barn slik at de ikke falt og slo seg

- Hatt eget kjøkkenperosnale som kan lage sunde og sukkerfrie måltider til ungene

- Gått på tur med ungene hver dag

- Vært både ute og inne hele tiden slik at de foreldrene som vil det kan ha sine barn som er på bedringensvei etter en lungebettenelse eller lignende kan være inne og de forledrene som vil at ungene skal være ute (helt 5 timer om dagen uansett om de vil eller ikke) får det.

- Finne opp noe som gjør at barns klær flyr på plass av seg selv, tørre, rene og pent brettet sammen

- La ungene spise til alle døgnets tider og innrette rutinene våre deretter

- Det samme med soving

I tilegg til alt dette skal vi selvsagt ha et pedagogisk opplegg hvor man maler, spiller, klipper, limer, baker, synger, jobber med basiskompetanse, og alt annet foreldre ønsker til faste tider hver dag. Hvis noen kan forklare en stakkars førskolelærer hvordan jeg skal få til alt dette, så ville jeg vært meget takknemmelig ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ikke å glemme, det hadde jo vært fint om vi hadde litt styrte aktiviteter ute og da. Er du førskolelærer Rundlurt?

Det er jeg og, godt betalt yrke

Skrevet

jepp starter hjemme jeg nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...