Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Leste i et innlegg på skravle at barn under året ikke bør spise dette? Stemmer det?
Gjest Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Har hørt at unger under 1 år ikke skal ha sitrusfrukter pga allergi, men vet ikke hvor "sant" det er jeg. Eneste HS har advart oss mot er honnong, og den er jo grei...
mor til Prinsesse N Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 har også hørt at det er større sjansje for å få sitrusallergi.. men i den ene fruktmos'en til hipp (6mnd) er det litt appelsinjuice.. og i den ene til nestle' (4mnd) er det jordbær.. men er jo minimalt da.. helsesøster sa jeg kunne gi de glassa, de skulle være trygge..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Kiwi inneholder ikke sitrus så om de ikke kan spise det har det ingenting med sitrusallergi å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Hysteriske alle er...kan dere ikke bare prøve dere ut litt da...hmm..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Man kan jo ikke prøve ut akkurat en sånn ting, hvis det er snakk om at allergi utvikles om barnet starter å spise de aktuelle matvarene for tidlig... HI er ikke hysterisk tror jeg, men stiller et spm... Herregud...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå