Gå til innhold

er ikke dette ganske sprøtt??takknemlig for svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg har vært gift i to år nå,og har en datter på ett år. Da vi giftet oss gikk det ganske fort for seg.Vi hadde hverken bryllup,eller gjorde noe spesielt ute av det av diverse grunner.

I ettertid nå angrer jeg selfølgelig at vi ikke hadde et fint lite bryllup,med de nærmeste,og hadde ihvertfall en liten fest.

Vel saken er den at han kjøpte en giftering til meg dengang,og sa han skulle kjøpe en til seg selv også.

nå to år etterpå har han fremdeles ikke kjøpt en ring til seg selv.

Jeg har spurt han om dette flere ganger,for jeg har jo hatt på min siden jeg fikk den.Han svarer bare at ja han vil kjøpe en osv.og tar det ikke høytidelig i det hele tatt.

Han har vært gift en gang før,og da hadde han jo ring.

Jeg føler at han ikke respekterer hverken meg,eller at vi er gift.Men han bare blåser det bort med,jamen alle vet vi er gift og jada,jada....

Har nå tatt av meg ringen,og skal nå prøve å se om det virker.

Tviler sterkt.Noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre??

Jeg fikk forsåvidt aldri noen bryllupsgave,og ringen kjøpte han for mine penger dengang.

Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan forstå hva du skriver, mellom linjene.

Kan du prøve å ordlegge deg i hvilke følelser det gir deg, når han ikke vil gå med ring ?

Hva med å skrive ham et brev, legge det på hodeputa hans så han kan lese i fred og ro hva det gjør med deg når han ikke vil gå med ring. Si at du blir lei deg for det, og fortell følelsene dine omkring det.

Skrevet

Jeg kan ikke gi deg noen råd, men jeg vet at det ville såret meg veldig dersom min kjære hadde gjort slikt mot meg. Kanskje ikke så dumt å skrive et brev til han?

Lykke til og klem fra meg.

Skrevet

Hvi jeg forstår deg riktig... så tror jeg at jeg hadde reagert akkurat likt. Hade følt at han ikke hadde lyst til å vise det til hele verden at han er gift. Det er jo slikt det skal være! Man skal ha lyst til at alle i hele verden skal få vite det, få vite at man har giftet seg og at man elsker akkurat denne personen over alt på jord. En non chalant (vet ikke hvordan det skrives:p) holding til dette hadde føltes som en non chalant holdning til MEG - hvis jeg var i dine sko. Huff, huff, håper han bare kan tenke seg om og forstå at dette faktisk har litt å si!

Lykke til!!

Skrevet

Ikkje gå rundt grauten, kjøp ein ring til han du det er er vel ditt namn som skal stå inni der. Sjølv er eg gift og brukar ikkje giftering for eg likar ikkje gå med ringar. Slike bagatellar bør ikkje få gro til store problem i eit ekteskap.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde nok også reagert på dette! Prøv å forklare han hva du føler. Dette burde han ta alvorlig,nettopp fordi det betyr mye for deg!

Be han høre på deg uten å si noe,slik at du får forklart han alt på en rolig måte. Be han deretter om å tenke på det du har sagt en stund (før han svarer deg),og be han prøve å se det fra din side. Skjønner at dette sårer deg!

Klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...