Gå til innhold

Voksipose til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har arvet en classic voksipose, og prøvde den nettopp i vogna (Emmaljunga edge) Følte at jeg måtte "presse" posen ned i bagen for å få plass til den, og føler at posen ser så stor ut til nyfødte!!??

Så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe en mindre pose å bruke til babyen den første tiden, og bruke voksiposen litt senere?

Hva er deres erfaringer? brukt den i Emmaljunga Edge duo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde akkurat samme vogn, og brukte calssic voksi i bagen! Syntes det var flott! :-)

Du har jo posen liggende i vogna, og tar bare ungen ut av den, trenger ikke legge på plass posen hver gang! :-) Bare vent til du kommer til januar, da synes du den blir god og lun! ;-)

Jeg ville i alle fall ikke brukt penger på å kjøpe en liten pose for de første 6 mnd! Er den knytt slik at den er minst mulig da? Den knytes jo anderledes til babyer og til større barn, etter hvert som de vokser! :-)

Skrevet

Kjøpte selv voksipose til lillegutt som jeg har brukt i duo edge. Vil ikke si at det var direkte trangt, men heller koselig for han. Dessuten liker jo nyfødte å ha ting tettpakket rundt seg, en trygghet fra inni livmoren. Brukte faktisk voksiposen fra okt-06 og ut april-07 om jeg husker riktig. Mao til poden var vel 6mnd. Da tok jeg i bruk en tynnere variant. Får nr 2 i februar og har tenkt å bruke voksipose i samme vogn denne gangen og.

Skrevet

calssic voksi skal selvfølgelig være classic voksi! ;-)

Skrevet

Brukte voksi til datteren vår fra hun var nyfødt. Hun kom i november og det var godt å kunne pakke henne godt inn. De liker å ha noe tett rundt seg og også forran ansiktet....skal selvsagt kunne puste altså!!!!!!

Skrevet

Oki, takk for svar! ;) Da sparer jeg de pengene, og bruker voksiposen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...