Gå til innhold

hvilken sprinkelseng skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilken vogn+stelleveske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stokke senga, den største (og leandervugge i stua).

Vogn blir den nye vogna fra maxi cosi - mura 3, hvor det følger med stelleveske. Håper jeg blir fornøyd :)

Skrevet

heisann, skal ha mura 4 vi :) den er knallgo den vogna da :) fått masse skryt fra folk allerede, å den er jo helt ny i norsk marked.

stelleveska var knallstygg da :P

Skrevet

VI har kjøpt Hensvik seng på Ikea. Synes den er kjempeflott! :o) Og så har vi bestilt Emmaljunga Edge Duo. Vet ikke om jeg skal ha stelleveska som hører til, eller om jeg kjøper en annen. =)

Skrevet

Har bestil bedside crib på Reflex i dag, smal sprinkelseng, siden vi ikke har plass til vanlig... Kjøpt OTH Urban Jungle i brun, og den er bare superfin... OTH stelleveske til, helt fin den og...

Skrevet

Har kjøpt hensvik seng på ikea=) syntes den er kjempefin=)

Ogsa har jeg kjøpt emmaljunga edge duo vogn.

Har en babybjørn stelleveske fra før.. blir sikkert til att jeg bruker den, eller kjøper en sånn billig en reflex... sist brukte jeg mye penger på stellevesker som var knallfine men langt ifra alle var like praktiske=(

Skrevet

Vi har kjøpt leksvik sprinkelseng på ikea :o) Og simo kombivogn med simo stelleveske :o)

Skrevet

Hensvik fra IKEA.

Har arvet Teutonia-vogn, og kjøpt Skip-Hop stelleveske.

Skrevet

Har stokkesengen fra forrige gang.

Skal mest sannsynlig kjøpe TFK joggter twist, og stelleveske vet jeg ikke om jeg gidder kjøpe denne gangen, hadde en sist, men brukte den så å si ikke.. så var bortkastede penger! Og har kasta den jeg hadde.

Skrevet

Har kjøpt en mørk brun brukt sprinkelseng - kjempefin. Skal kjøpe ny madrass da. har alle møblene våre i mørkt te, så det ble finest fant vi ut :-)

Har ikke kjøpt vogn etc enda - og heller kke bestemt meg for noe i den "jungelen" enda...

Skrevet

Har valgt GULLIVER hvit sprinkelseng fra IKEA. Synes den virker fin og grei:) Det blir julegave, så får den ikke ennå. Men leenge til vi trenger den da. Men synes det var greit å ønske seg litt til jul:)

Vogn og stelleveske kjøper vi selv, så der vet vi ikke ennå, det får vente...

Skrevet

Seng blir fra Ikea, ikke helt bestemt oss for typen enda. Vugge på stua, og vogna blir Simo kombi. Stelleveske bestemmer vi oss for når vi har bestemt oss for farge på vogna..Tror vogna blir svart, har litt lyst på veske i knæsj farge..

Skrevet

Hensvik fra Ikea her også + arvet en mørkeblå 2006-modell Emmaljunga Duo Edge :) Stelleveske er foreløpig uklart........

Skrevet

Stokke seng med mini kit!

Har kjøpt brio kombi vogn, gleder meg til og begynne og bruke den!

Skrevet

Jeg har litt lyst på den BabyBay senga som de har på alexi.no. Den kan monteres inntil vår seng, så jeg kan ha babyen inntil meg om natten uten å være redd for at han skal falle ut av senga.

Om dagen har jeg tenkt at han skal sove i noe i lekegrinda, en kurv eller hengekøye kanskje.

Stelleveske har jeg ikke bestemt meg for. Men jeg vil ha en som ser litt kul ut, for eksempel Allerhand Carry-all weekender.

Det er mulig vi får vogn, så inntil jeg har sett den vet jeg ikke om vi skal kjøpe ny eller ikke. Men hvis den er innmari stygg kunne jeg tenke meg en ny en, i beige/brunt.

Skrevet

Når det gjelder sprinkelseng til de små prinser og prinsesser har jeg bare en ting å si. Noe som helsesøster kommer med ETTER at ungen er født og forlengst har fått seng. Det må være et MAX opprom mellom sprinklene på 7 cm, Helst så lite mellomrom som mulig:o)

Skrevet

Hensvik seng og stellebord fra Ikea - klassisk og pent design! Vognen ble Emmaljunga city jet med city bag i sort og Petunia Picklebottom stelleveske i grønt og hvitt.

Skrevet

Har Brio-sprinkelseng etter tulla, som babyen i magen skal overta til våren. Synes den er veldig solid og fin :)

Har også en sort 2005 modell av Brio-kombivogn som tulla brukte, og som fortsatt er så god som ny. ar veldig fornøyd med denne vogna, og tar den gledelig i bruk til neste trulte :)

Skrevet

Skal kjøpe gulliver sprinkelseng på ikea. Synes den virker helt grei. Er forholdsvis enkel, men tenkte å lage sengehimmel til den for å "pynte" den litt opp:-) Har kjøpt simo kombi vogn, men ikke kjøpt stelleveske enda. Ikke funnet en jeg har fallt helt for enda.

Skrevet

skal også ha en vogge på stua som har vært i familien lenge:-)

Skrevet

Vi har kjøpt LEKSVIK sprinkelseng fra ikea :) Den passer bra til de andre møblene på barnerommet og er veldig fornøyd med den. Ellers har vi kjøpt BRIO HAPPY DUO vogn med matchene stelleveske.

Gleder meg til å ta den i bruk :)

Skrevet

Prinsessa skal sove i pappas gamle sprinkelseng. Rød og slitt og uhyre sjarmerende! Med hvitt blondesengetøy blir det rene idyllen. Moro å kunne bruke opp igjen game ting synes jeg. Madrass har vi kjøpt ny for hvert barn som har brukt den.

Skrevet

Babyen skal arve seng som pappa`n, tante og fetter og kusine har sovet i :) Den er hvit og helt enkel.

Skrevet

Diktad Sprinkelseng fra Ikea (arvet av Celine)

Emmaljunga Edge Duo Combi med tilhørende stelleveske

Skrevet

seng: kurven etter storebror, tar seng etter hvert

Vogn: teutonia team s4 (om jeg får viljen min) må ha en vogn som rommer både storebror og spiren

Stellevske: ikke funnet en enda,må være good plass (bleier til to, mat til storebror etc)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...