MartheMor+Lillegutt Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg trenger tips jenter! Har lyst på noe skikkelig godt i kveld, og har god tid til å lage det i dag. Men det blir jo fort til at man alltid lager det samme! Så derfor jenter: Hva er det aller aller beste dere vet om å spise på en lørdags kveld?
Birthen Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 TAPAS!!!!! Lammekjøttboller i tomatsaus Reker surret i hvitløk fiken med bacon rundt Små grillspyd med svinekjøtt og grønnsaker (og marinade) Småpoteter kokt med skall og MASSE havsalt i vannet Kyllingvinger Baguett og aioli Salat Med mer...... NAM!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Kanskje veldig kjedelig nå, men vihar ofte tacos eller nachos. Syntes det er deilig, men må innrømme at tapas hørtes mye bedre ut;o)
Vibe80 Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Henger meg på Birthe, tapas gjør susen og det skal ikke mye til for å imponere deg selv eller andre. Gå inn på www.matprat.no og www.mat.no. Masse gode tips:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Biff m/ bakte poteter, hvitløkssmør, stekt eple og løk, og bernaisesaus.. mmmm
mammamia<3 Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 IKKE verdens beste, men litt forfriskende småknask ETTER et litt større måltid kanskje. Har iallefall fått dilla på Holiday dip og grønnsaker....
vimsesvimsen Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Tandoori chicken er det beste jeg vet! Du kjøper kylligfilet, creme fraishe og en pakke fra toro som heter tandoori chicken. NAM!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå