Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Husk at når du takker ja til å installere limewire så sier du samtidig ja til at de får legge inn spyware og adware på maskina di. Det står i lisensavtalen først. Og så gir du andre tilgang til maskina di for å hente filer.
Pittamitta Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 Hmmm,er det alle filer andre får tilgang til.eller bare musikkfiler?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Det bestemmer du, vanligvis er det bare ei mappe som blir delt ut. Men pass på litt sånn at du ikke deler ut noe du ikke skulle ha delt ut. En jeg studerte med skrev master om temaet, og han fant alt fra kretittkortopplysninger til musikk på limewire, fordi folk ikke aner hvordan de skal beskytte seg og sin info. Så sørg for å holde den delte mappa "ren"
Pittamitta Skrevet 10. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2007 Kjempe bra at du opplyser om det.Er litt skeptisk til slikt ja.:-)
mamma til en prinsesse Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 hvordan vet man hvilken mappe man deler ut da?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Det tror jeg man kan sette opp selv under installeringen av limewire. jeg bruker ikke limewire selv, fordi jeg anser det som en sikkerhetsrisiko. Men du finner det sikkert i noen settings dersom du alt har limewire på maskina di.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå