(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 høhø... uansett da, så er spørsmålet mitt dette. Jeg har mørkebrunt hår som er fargete med garnier nutrisse hjemme, fargen er fin den men jeg har lyst å prøve helt sort. Derfor lurer jeg på dette; om jeg bruker en sånn hårfarge som ikke er permanent, men holder i 6 til 8 uker (eller vasker) kommer jeg da til slutt å ha denne hårfargen igjen, eller blir det helt rart fordi jeg selv har farget håret? Og kan jeg evt da bruke den samme garnier nutrisse fargen slik at jeg får tilbake denne fargen jeg har nå om jeg ikke liker det sorte håret (etter at det er vasket ut altså) hjelp daaaah. også lurer jeg på om jeg kler sort hår da..så kanskje dere til og med får se ett bilde av meg. hoho. nå ble dere nysgjerrige ikke sant?
En_av_hver Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Få se bilde da!!! FÅ se bilde da!!!!!! JEg er ikke nysgjerring nei!!!!! Venninna mi har farget håret helt sort med sånn "ikkepermanentfarge" Hun har den oppå en som er litt sånn rødlig (som er permanent). Vet jo ikke med deg., men hun farger stadig vekk frem og tilbake mellom disse hun...... Æh, ikke helt sikker på om jeg svarte på det du spurte om nå, men ....he, he... FÅ SE BILDE DA?!!!!!!!
Mille** Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Er det ikke noe med at hvis du allerede har farget håret ditt så vil en sånn farge som skal sitte i bare 6 uker sitte lengre? Mulig jeg tar feil da, men det fikk jeg inntrykk av hos frisøren min. De færreste kler helt sort hår da, så jeg vil ikke anbefale det....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 ligger ett ute nå.. haha.. fant ikke noe annet som var snudd riktig veien eller der ungen min ikke var med.. som du ser er håret mitt ganske mørkt da, men det har litt rødt i seg.. Og jo, du spurte om det jeg lurte på. Jeg har såååå lyst å prøve. sjekk være album.. så er det sikkert et av de nyeste opplastede bildene..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Selv som det står på fargen at den vaskes ut etter 6-8 ganger feks så stemmer ikke dette helt, all fargen vil ikke bli vasket ut og det er veldig vanskelig og få farget håret til en lysere farge en svart hjemme om du ikke da bleiker ned håret først for så og ta i farge men det sliter jo kjempe mye på håret. Og som hun over her sier, ikke alle som kler sort hår, noen ser ut som lik uansett hvor mye sminke dem bruker og passer det ikke i det hele tatt. Så om du går for og farge det svart så vær klar over at det kan ta tid før du får lysna det igjen for svart er tross alt mørkeste fargen og det er ikke bare, bare og lysne det, og om du har beliking i svart hår blir det ofte gulorange og det blir jo ikke noe fint.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2007 ok.. flere meninger. trall..
Mille** Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Syns du var fin sånn som det var på bilde, ville ikke hatt det mørkere ihvertfall. )
trebarnsmammaen Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Hei! Jeg er frisør og signerer på det som Randi86 sier. Det er fryktelig vanskelig å tilbakefarge håret fra sort til lysere. Selv frisører kan plundre med det. Hår reagerer så ulikt, det er ikke som å male en vegg liksom;) Lykke tiL!
En_av_hver Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 JEG VET IKKE HVOR JEG KAN SE BILDET!!!!!! HJELP MEG tjihi:-))) .....nei, jeg er fortsatt ikke nysgerrig....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2007 ok. men når jeg har tatt minicolorasjon eller hvaa det heter hos frisøren så har det jo vasket ut fort.. rare greier. jaja. kanskje jeg skal snakke med frisøren min og høre hva hun synes. mora mi liker meg ikke med mørkt hår, hun synes jeg skal være blond. jeg var vel det hele barndommen min men så fikk jeg sånn flott kommunefarge på håret. hehe.
En_av_hver Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 Jeg fant det!! Synes den fargen du har på bildet ser veldig fin ut;-)) Er du så pen som det ser ut på bildet????? :-)
Mille** Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 GÅ FOR BLOND DAVEL!!! Hehe...da blir det jo skikkelig forandring!! ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. november 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/506329 sånn rara!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. november 2007 nej fyttegrisen, jeg kan ikke tenke meg noe værre en blondiner med ettervekst. og jeg har hatt blondt hår lenge lenge lenge. jeg vil ikke ha det igjen nej. er ikke så fryktelig lenge siden jeg gikk fra blondt med ettervekst til brunt da. et år kanskje.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. november 2007 ja. hahahaha. nej. jeg har sminke på og skal på bursdagsfest. vanligvis ser jeg ut som en sliten alenemor. *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå