Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Kan dere oversette følgende for meg: Du er en god venn, jeg er glad for å ha møtt deg! Klem På forhånd 1000 takk!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Tror det finnes flere spansktalende på kranglesiden om du ikke får napp.
Gjest -<<- Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Eres un buen amigo, me da mucho gusto haber encontradote! Abrazos, (Jeg skal ikke garantere den grammatiske korrektheten 100%, men forståelig er det så absolutt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå