Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Kan dere oversette følgende for meg: Du er en god venn, jeg er glad for å ha møtt deg! Klem På forhånd 1000 takk!
Snart3barnsmor-37 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Eres un buen amigo. Soy feliz por haberte encontrado! Abrazo! Er det dame så setter du inn amiga i stedet for amigo
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Prøv www.freetranslation.com Der får du engelsk-spansk i alle fall ! Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå