madammen med tulla og fødeklar Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 min datter er 5 mnd. fram til hun var 3 mnd sov hun hele natten (21-07) men etter vi var ute på kino for nå ca 2 mnd siden har alt gått rett til he.. hun ville da ikke sove uten meg, og kom seg ikke i seng før kl 23.30 når vi kom hjem. ( har sikkert ikke noe med det å gjøre) men vertfall etter det nekter hun ås ove hele batten. så i 2 mnd nå har hun sovet bare max 2-3 timer sammenhengende om natten.. er utrolig slitsomt, vertafll når jeg vet hun kan.. er det nen som har noen tips?? er det noe jeg gjør feil, br forandre på?? hun sover i sin egen seng, og blir ikke tatt opp når hun sutrer. hun får smukk og hvis det er krise får hun flaske. takker for alle gode råd.. er helt på tuppa nå.. trenger mer enn 2 timer sammenhengende svn!!!!!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 10. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2007 ingen??
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 desverre har jeg ingen råd. har ei på 2 år som har sovet kanskje 5 netter i strekk i sitt liv. Men kanskje prøve å endre litt rutiner eller lignende? Spørre legen om råd?
Gjest Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Syns det høres helt normalt ut for en på 5 mnd.... Hun er sikkert sulten. De kan jo trenge mat på natten til de er minst 6 mnd. Sånn er det bare å ha barn...
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 ja vet jo et det kan være slik å ha barn. men noe må jo ha skjedd siden hun plutselig ikke vil sove hele natten lenger. skulle tro det var noe enten jeg gjorde gale eller noe som manglet. hun blir jo så sliten stakkar av å ikke få skikkelig søvn. men fær høre på helse stasjonen om de har noen råd!
Pysa Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 tenk på at maten ikke metter like lenge etterhvert som de vokser. godt mulig at hun er sulten. mulig det hjelper med litt grøt.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 10. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2007 hun fårr grøt om kvelden.. buhu stakkar liten.. men hunvokser det vel av seg forhåpentligvis! er jo bare tulling om natten, er ikke noe mer.. hun får jo melk som i tilfelle hun er sulten! men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå