nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 mormor og jeg er bestevenner. jeg var masse på overnatting da jeg var liten, rømte hjemmefra til mormor hver gang jeg kranglet med mamma, og vi snakker ofte lenge på telefonen. gjerne en time eller to. hun er en av de som har så mange rare sykdommer og er plaget med det meste. mye startet vel med det hjerteinfarktet for ca 15 år siden... hun gikk gjennom en stor operasjon noen år senere, der tok de blodårene fra benet hennes og la de opp til hjertet. under den operasjonen ødela de de ene benet hennes. nå har hun fått betennelse i det benet, igjen. feber, oppkast og er skikkelig dårlig. hun hadde til og med ringt mamma og bedt henne komme fortest mulig, og den dama ringer aldri og ber om hjelp... så jeg vet ikke hvor alvorlig det er denne gangen... er nok stor sjanse for at hun blir lagt inn, men der er jo vanlig det... det nærmer seg jo jul... jeg hater at hun er så mye syk, alltid plaget med ett eller annet. hun har også en eller annen form for leddgikt, legen ga henne feil medisin, og hun endte opp med magesår for ikke så lenge siden. vet liksom ikke hva jeg skal gjøre... hun er ikke mer enn 76 år, og helsa hennes er utrolig dårlig... synes så synd på henne... så nå sitter jeg og er lei meg, da... har eksamen på mandag og skal egentlig sitte og pugge, men det er ikke så innmari enkelt når noen man er glad i er veldig syk... måtte bare få det ut, så jeg kanskje orker å sette meg ved boka mi igjen....
mamma39 Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 hei. håper det går med bestemoren din. Ikke noe særligt når dem man er glad i er syke. klem
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 Tusen takk )
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Vet akkurat hvordan du har det!!!! Har sånn tett forhold med min mormor og.....Hun er enke for 2 gang, mye alene og mye syk......Det gjør vondt å se at hun ikke har det bra....... Håper din mormor snart blir bedre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå