LanoLotte14.07.2008 Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Jeg er kun 4 uker og 3 dager, men tenker likevel hvordan det skal sies til besteforeldrene og onkler og tanter. Vil si det fjes til fjes og ikke over tlf, bor langt fra hverandre. Så min plan er at på julaften når alle har åpnet gavene sine så er det 2 igjen 1 til farmor og en til farfar, en kaffe kopp til hver med tekst framor og farfar. Skal jeg gjøre noe mer? Det er jo også de kommende tanter og onkler der.
line_n & sara Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 hehe! høres morsomt ut! men familien lukter nok lunta når du takker nei til akevitten!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Kjempe god gaveidé. Men hver sin lille eske også, en sånn liten smykkeeske f.eks. pent innpakket, med en liten lapp nedi, hvor det står noe sånn som "Gratulerer!! Du skal bli farmor/farfar i juni." (Den måneden som passer da selvfølgelig) Super gave å få det da!!
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 koppene er oppi en gaveeske, men ligger et lite kort nedi det var smart tusen takk. de skal jo få andre gaver også, men jeg syntes det var en gøy måte og gjøre det på. takk
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg drikker ikke akevitt, og skal holde jul i Danmark og drikker heller ikke snaps Det vet de og drikker ikke øl eller vin heller så tror de kansje kan vente til koppene kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå