nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 det er vel kun på begynnelsen? det gjør vont i hjerte å se gullet mitt slite sånnt. jeg har prøvd alt og ingeting hjelper..
6Ymamma Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Mine to barn hadde kolikk, det varte i 3 mnd. Mange kaller det for 3mnds kolikk... Så det er ikke unormalt at det varer i 3-4 mnd....desverre...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Her varte det bare i 6 uker, da begynte vi å bære i sjal og da fikk hun opp alle rapene.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 her varte det i 4 uker. så vi har vært heldige.
Jeenie Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg kunne begynne å spise som normalt igjen etter 3 mnd...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 3 mnd her.. Tøff tid ja :-( Vi hadde heldigvis litt effekt av minifom.. Og sukkervann hjalp også litt.. av og til..
Marande Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 For de fleste så starter kolikk/luftsmerter oftest rundt 4 uker og varer til barnet er rundt 3 mnd, derav navnet: 3mnd kolikk. Men noe som kanskje kan hjelpe når barnet har kolikk...vær i nærheten av kjøkkenvifta, da dette skal minne om lydene barnet hørte inne i magen. Har ikke prøvd dette selv enda, da datteren min har en mildere form for kolikk, så sukkervann har funket veldig bra til nå. Men har du vært til homeopat da? Det skal visstnok hjelpe veldig bra! Ellers så er nok også dette med bæresjal noe å prøve, skal kjøpe det selv.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 10. november 2007 #8 Skrevet 10. november 2007 Her varte det 3 1/2 mnd. Såå deilig når det var over. Vi har nå en kjempe søt og blid snuppe på 6 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå