Gå til innhold

Flere som har en bedriten lørdag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min jobbe for n'te helga på rad(eget rørleggerfirma)...og æ e stuck hjemme alene med en 3åring og en baby på snart 4 uker.

Det frister ikkje akkurat å dra alene på handlerunde med de to alene...misforstå meg rett, har snille flinke barn, men e så sinnsykt lei av å være ALENE!!!!!!

Har mest lyst å avblåse hele j**la for***'a farsdagen......................

Bare en liten utblåsning....hadde trøstet mæ veldig om det var andre som følte det samme....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, denne lørdagen er skikkelig bedriten...i bokstavelig form. Har sprunget på do i hele morges og dag, klarer ikke holde på noe mat. Har sikkert blitt smittet når jeg lå på sykehuset, kom hjem i går. Er i tillegg alene med lillegutt på 2 år... Jeg er jo alltid alene da, men jeg får som regel hjelp av mormor og morfar. Men denne helga er det cupfinale og "alle" jeg kjenner er der. Så her må jeg klare en helg alene med lillegutt der jeg springer på do konstant...urrk!!!

Skrevet

nei..har en flott lørdag :) skal ut med gutten min og mamma nå på en shopperunde. samboer skal ut med venner etterpå så jeg og mini skal bare kose oss i dag =) ha en flott lørdag alle

Skrevet

ja,det kan du godt si. sambo kommer hjem i morgen og det gjør nemi også. Ingen buss går (bor på landet midt mellom bryne og sandnes) og jeg har veldig vondt i hoftene mine :( Bilen er til utlån og det er langt å gå for meg som slite med hoftene/bekkenet..

Sulten er jeg også men finner ingenting etenes hjemme selv om vi har masse mat :P

Skrevet

Hoff, for en gjeng vi er....hehe.... No har æ sendt 3-åringen ut å leke med onkelen og fetteren, så da får ihvertfall ho lekt og kosa seg=)

Så skal æ og mini gå i dusjen og dusje av oss litt negativitet!!!

Go bedring til dæ med magen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...