Gjest Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Datteren min er fem og en halv mnd, hun har helt siden hun var seks uker sovet fra åtte til åtte, avbrutt av en amming i løpet av natta (noen netter- andre sover hun gjennom). Hun har altid sovnet igjen rett etter ammingen. Men, de siste fire nettene har hun våknet ca når jeg kommer å legger meg (som vanlig), spist, men så nektet å sove igjen. I natt våknet hun ved midnatt, holdt det gående til klokka seks i dag tidlig, sov til sju og var klar til dagen. Hun gråter også veldig mye- og på en helt annen måte en hun noengang har grått før. Får følelsen av at hun har det vondt, hun hyler skikkelig, og er utrøstelig (aldri opplevd før) Noen som har vært bort i lignende? Fant dere i så fall ut hva som var i veien? Og hva gjorde dere med det?
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Jeg har tenkt på det jeg og. Men hun er i fin form på dagen da, bare natton som er helvete. Ser ingen tegn til tenner heller, men det kan vel ta en stund?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå