Gå til innhold

Hadde dere tatt med barn med feber ut en liten tur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 2,5år har 39,3 i feber.jeg har ikke gitt henne noe feber nedsettende,pga vil se åssen det utarter seg.

Hun er litt slapp,men egentlig i ganske oki form.Det er nydelig vær og vurderer og gå ut i hagen å få litt luft.

Hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.

Skrevet

Litt frisk luft er altid's bra. Gå en liten tur ut dere. Men at hun tar det med ro og ikke annstrenger seg eller maser.

Skrevet

Hvorfor ja og hvorfor nei???

Lurer egentlig på hvorfor man ikke skal ta med barn med feber ut.frisk luft har vel aldri skadet noen???

Skrevet

KOmmer an på temepratueren der du er. Her med 0 ville jeg ikke gjort det. Det er høy feber

Skrevet

Er i Fredrikstad var -3 når vi stod opp men er rundt 0-1 grad nå.Nydelig sol og helt blå himmel så fin luft.

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det fordi barnet er sykt. Hadde heller luftet ut rommet skikkelig slik at det hadde vært ny og frisk luft. Ofte.

Hadde ikke risiktert å få et enda sykere barn.

Men det er meg da :=)

God bedring:=)

Skrevet

Om barnet er i god form går jeg ut. Om slapp og syk så kanskje ikke. Barn får lett feber og det er ikke nødvendigvis at de er kjempesyke. Det ser man jo mest på allmentilstanden. gå ut du:)

Skrevet

Har fått beskjed fra legen flere ganger at det er bare å ta med barna ut selv om de har feber. Hvis de vil, og orker. Ser selvsagt ann formen. Vil de bare ligge på sofaen så går vi jo ikke ut. Men, er formen grei, så går det helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...