Linnea&Julie Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg kan anbefale Acer! Har to slike laptoper, har hatt den ene i 4 år og den andre i 1,5 år, og de har fungert veldig fint. Har aldri vært noe galt med dem !
Fru Lillamum Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Samme her.. ACER... kjempe bra maskin
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Jeg vil absolutt anbefale en mac maskin istede for pc. Mye enklere system, låser seg mye skjeldnere enn en pc, og du slipper virus. Jeg er super fornøyd med min, og skal aldri ha noe annet heller. Dette er min første mac maskin, har hatt pc før, og jeg kommer ikke til å gå tilbake til pc. se www.eplehuset.no eller http://www.eplehuset.no/produktkategori/2_apple-baerbart.aspx for å komme rett til bærbare maskiner. De er litt dyrere enn pc, men absolutt verdt det.
*1+1=2 små* Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Mac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har brukt vanlig pc i alle år, men fra jeg gikk over til Mac har jeg sluttet å bruke pc! Det er sååå deilig:) Forbehold at du ikke driver med veeeldig avanserte ting på en pc(programmering osv). DEt bare funker, slipper å irritere deg over microsoft som tryner hele tiden!!
Lillhanne Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 MAC MAC MAC MAC MAC MAC Once you go Mac, you never go back!! Jeg er kjempefornøyd med min macbook!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Godt det er flere av oss mac frelste her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå