Gå til innhold

Har alle EL-slim?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har gått på p-piller o.l. i mange år og ikke hatt EL pga det, har jeg ikke tenkt så mye over dette med EL-slim. Har alle det? Om man ikke har det, har man ikke EL heller da? Altså: Kan man ha EL uten EL-slim??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Jeg har ikke merket noe til EL slim denne pp. Men håper jeg har hatt EL for det.

Skrevet

Dytter på denne!

Skrevet

Dytter igjen!!!!

Skrevet

hei! Her er et utdrag fra en artikkel på babyverden.no:

 

"Ved eggløsning er livmorsekretet klart, klebrig og rikelig, og lar seg trekke ut i tråder. Enkelte vil ha blodspor i sekretet fra eggløsningen. Dersom du drar sekretet mellom fingrene, vil du oppdage at det er temmelig tøyelig, og hvis du gjør dette sakte, kan du strekke det fem til ti cm. Dette gjelder ikke alle, og kjenner du deg ikke igjen i denne beskrivelsen trenger det ikke å bety at du ikke er fruktbar."

 

Så det er vel ikke unormalt at dere ikke har merket noe til el-slim. :)

 

les hele artikkelen her: http://www.babyverden.no/templates/Article____494.aspx

 

=)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...