Gå til innhold

huff, har vært på fest to ganger!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fant ut i dag at jeg er gravid- velig glad!!:) Eneste bekymringen min er at jeg var på fest sist helg og helgen før det.. tok test før sist helg, men den slo ikke ut. Betyr det at egget ikke var festet da? Har hørt at fosteret ikke deler blod med moren sin de to-tre første ukene av svangerskapet. Noen med kunnskap om dette? Kjenner at det stresser meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er nok flere i samme båt som deg.. jeg opplevede akkurat det samme, men da jeg var hos legen kunne han fortelle at dette ikke skulle ha noe å si for fosteret da det var så tidelig i svangerskapet! så ut i fra min erfaring trenger du ikke å bekymre deg:)

Skrevet

Det stemmer det du har hørt, og det er nok svært mange i din situasjon! Det skal nok ikke ha noe særlig betydning, men ukene fremover blir det jo helt annerledes:) Men det regner jeg med at du allerede vet, siden du er bekymret!

Siden du tok en test før sist helg, hadde det nok ikke vært blod"kontakt" lenge i alle fall, for det som gir utslag på testen, er hCG, som produseres av morkaken. Det er morkaken som er den delen der ditt blod forsyner fosteret. Hvis du forstår;)

Prøv å pust rolig. Det går nok fint, skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...