Gå til innhold

da har vi vært ute å kost oss i SNØEN!!;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det nå sol og SNØ..er helt utrolig at det er snø i bergen altså..;) er vel en 5-6 cm med ny snø.. helt hærlig... snuppa på 1.5 år var helt forundret når jeg satt henne på akebrettet.. var egentlig ikke så kjempe gøy.. det er noe vi må jobbe med. for mammen elsker å ake..;)

men å bygge snømann var kjekt da... så var hun så trøtt at vi måtte gå en tur med vognen... så vi gikk tur en time.. selv om turen ikke var så lang tok det laaaang tid når det var snø... så nå syns jeg at jeg fortjener noen min på sofaen før hun våkner igjen..;)

livet er hærlig folkens!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så herlig ..:)))))

tror nok vi må vente med å leke i snøen,her er han så forkjølt og dårlig att..:((

Skrevet

kjedelig da.. husker i fjord vinter så var det omtrent ikke snø.. men de få gangene det kom litt snø så var hun så forskjølet eller hadde feber.. kipt kipt.. men men.. håper denne vinteren blir med mer snø...

selv om jeg har fått streng beskjed om at rompeakebrett er forbudt for gravide.. og det er jo det som er aller kjekkes å ake på..;) jobber i barnehage også da.. så komme til åha litt store problmer med å ikke ake om det blir mye snø denne vinteren..hihi

Skrevet

oi!!

så koselig da!!!

her i kongsberg er det bare sol og et par minusgrader.. helt hvitrima da...

og detta er egentlig et snøhøl.. men vi har bare meldt sol og kaldt i helga..

Skrevet

jaja..dere får nok snø snart da.. da jeg gikk tur i sted fant jeg ut at det var like greit at det ikek er så ofte snø. fordi det er så tungt å trille vognen..hehe...

er så kjekt når man ser barna som fyker ut med engang det er et par snøkorn på bakken. de aker og aker og aker... lager snømenn osv.. kjempe kjekt...

Skrevet

Ååå eg vil ut å leke i snøen med Nora, men hun er litt lita enda. (2 mnd) skal gå tur seinere vertfall=) får lage meg en liten snømann selv:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...