Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Er dette for lite klær når babyen på 1mnd sitter i bilstol? Body og tynn bukse med føtter og teppe på. Og han sitter i stolen når han skal inn og ut av bilen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 høres kanskje litt lite ut nå som det er blitt vinter? Jeg tar iallefall på meg jakke når jeg kjører bil? Men det kommer jo an på temperaturen der du bor og temperaturen i bilen.
Mamsen og lillegutt Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 er bilen varmet opp før dere tar babyen ut i bilen... Hvis ikke så er det litt lite... jeg hadde hatt på en tynn dress og lue utenpå eller noe sånt. Hvertfall en genser utenpå body'en...
Yrha Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Kanskje en liten jakke på baby i tillegg? Det spørs jo på hva slags teppe det er også da. Det er ofte jeg ikke orker å kle på baby masse klær for å kjøre til besteforeldre, f.eks, men da pakker jeg et tjukt ull pledd oppå ham og godt rundt sidene.
lillegull:) Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 jeg har på gutten min klær og kjøredress og lue, med et teppe over jeg.. og han blir ikke for varm når jeg kjenner på han.. vi bor sånn at det ikke er så lett å la bilen stå å gå seg varm da.. men uansett ville jeg kledd på mer.. jeg er veldig frysen av meg, og tror mini er det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå