MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 hahaha, skjønte du ingenting nå??? Jo, i dag skal du ut og få det kjempe gøy... Ikke noe mer tull fra deg nå!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 HAAAHHAHAHAA jeg tenkte,hva faen ,har jeg driti meg ut nå ?? hva har jeg gjort...faen.. hahahhahahahha jo men det er liksom tusen meter snø ute,kaldt og guffent,vil grave meg ned og sitte å spise til jeg sprekker.. haha
MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 Nei, det er ikke lov.. kjøp deg et par ski.. Hihihi... ta pub til pub runde med ski på beina.. Jiiihaaa
☆Anonymia☆ Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 hahaahahhaahhahaha herregud det hadde vert morsomt..::DDD
MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg veit... hihihihi. Jeg er LUR!!!!!!! Du får komme hit da, ække en dritt snø her i son... Hmm, dårlig.. jeg vil ha litt snø jeg. Ikke mye, men litt... Men du skal vel ikke være ute å drikke vel???
☆Anonymia☆ Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 jo jeg skal sitte ute i snøren og drikke meg drita.. hahahhaha nei skal jo ikke det...dårlig unnskyldning.. jeg ELSKER snø det er så vakkert.. du må forresten fikse på profilen din,eller er du gravid igjen ???????????? HÆ HÆ HÆ???????
MuttaღMartiniusღ Skrevet 10. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2007 Ja, jeg er det;) hahhahahhahahahahahaha NÆÆÆÆÆida, bare tulla. Da hadde jeg vel ikke dratt på fest i dag da høna:) Ja, har bare helt glemt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå