Gå til innhold

dere som har ammet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gikk opp13 kg i svangerskapet var stor fra før, så vekta endte på litt over 100..huff og huff. nå har jeg gått ned 24 kg, 3 mnd siden fødselen.. prøver å gå turer og spise sundere.. holde meg unna brus og godis i ukedagene.. det jeg lurer på er.. gikk dere opp igjen når dere slutta å amme?? er liksom fornøyd nå og føler meg bra:) kjipt hvis man raser opp igjen når man ikka skal amme mer.. skkert forskjell fra person til person kanskje?? hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk opp da jeg sluttet å amme. Men det var nok mest fordi jeg var så tynn mens jeg ammet. Gikk opp ca 3-4 kg.

Skrevet

Jeg hadde 6-7kg som satt som støpt helt til jeg sluttet å amme...da forsvant de - så jeg var omvendt. Denne gangen har det gått greit av mens jeg ammer, så er spent på hva som skjer når jeg slutter å amme denne gangen.

Skrevet

jeg gikk ned 25 kg etter fødselen og når jeg sluttet å amme gikk jeg opp 5 kg.

Skrevet

Når jeg ammet førstemann gikk jeg ned alle fødselskiloene, men gikk gradvis opp etter ammeslutt, og plutselig var jeg oppe i fødselsvekta ...iiiiiik. Denne gangen skal jeg være veldig oppmerksom på dette.... Så når jeg slutter å amme skal jeg også kutte ned på maten. Jeg har gått ned alle fødselskiloene nå. Han er 9 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...