lillegull:) Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 jeg gikk opp13 kg i svangerskapet var stor fra før, så vekta endte på litt over 100..huff og huff. nå har jeg gått ned 24 kg, 3 mnd siden fødselen.. prøver å gå turer og spise sundere.. holde meg unna brus og godis i ukedagene.. det jeg lurer på er.. gikk dere opp igjen når dere slutta å amme?? er liksom fornøyd nå og føler meg bra:) kjipt hvis man raser opp igjen når man ikka skal amme mer.. skkert forskjell fra person til person kanskje?? hva med dere?
alvis Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Jeg gikk opp da jeg sluttet å amme. Men det var nok mest fordi jeg var så tynn mens jeg ammet. Gikk opp ca 3-4 kg.
*Rutletutt* Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Jeg hadde 6-7kg som satt som støpt helt til jeg sluttet å amme...da forsvant de - så jeg var omvendt. Denne gangen har det gått greit av mens jeg ammer, så er spent på hva som skjer når jeg slutter å amme denne gangen.
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 jeg gikk ned 25 kg etter fødselen og når jeg sluttet å amme gikk jeg opp 5 kg.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Når jeg ammet førstemann gikk jeg ned alle fødselskiloene, men gikk gradvis opp etter ammeslutt, og plutselig var jeg oppe i fødselsvekta ...iiiiiik. Denne gangen skal jeg være veldig oppmerksom på dette.... Så når jeg slutter å amme skal jeg også kutte ned på maten. Jeg har gått ned alle fødselskiloene nå. Han er 9 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå