Gå til innhold

Blir muligens satt igang i løpet av neste uke/termin 6 des


Maisy

Anbefalte innlegg

Har i den siste måneden hatt stigende blodtrykk og er nå på 150/100. Har bare funnet spor av protein så de tror ikke det er svangerskapsforgiftning, ihvertfall ikke enda. Var på ultralyd i går på KK og gutten vår hadde det helt supert han;) Var nesten 3 kg. Ettersom gutten vår var velutviklet og stor fikk vi beskjed om at de ville sette fødselen igang dersom blodtrykket går ned til tirsdag, ble litt paff kan man si alt var jo bra. Grunnen til at de ville gjøre dette var at de ikke ville gi meg medisiner mot høyt blodtrykk når gutten egentlig er klar til å komme. Så dette blir spennende. Har fått beskjed om å ta det helt med ro nå.

Sikkert flere som har dette blodtrykket uten at de trenger å reagere så mye men det er veldig høyt for meg ettersom jeg er ganske liten og har lagt stabilt på ca 120/60 - 130/70. Tror det skyldes at jeg er litt for aktiv og har vansakelig for å være i ro. Har ellers hatt et helt supert svangerskap og føler meg i helt fin form nå. Veldig rart føles dette....og litt skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...