tre små... Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 ser de har dette hos ellos.. det er pepperkakehus og 2 mummifigurer.. ser ut som det er mummitrollet og mummipappa... noen som vet om man får kjøpt mummitroll pepperkake-former andre steder.. hadde vært morro å laget flere av figurene da!!
tre små... Skrevet 10. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2007 er det en butikk el? tittet inne på nettsiden.. fant ikke noe der... andre som vet?
tre små... Skrevet 10. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2007 ingen som har sett dette noe sted?
Mom2Two Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Jeg kjøpte et sånt sett med pepperkakeformer med alle figurene fra mummidalen,men de kjøpte jeg i Helsinki da;-) Der har de jo alt mulig rart med moomin på:-p
tre små... Skrevet 10. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2007 ja ja.. da får jeg vell ta meg en tur dit å se;-p hehe... men det betyr iallefall at det fins så da kanskje det selges andre steder også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå