mamma`n til Jonathan Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Heisann Vurderer å kjøpe et sånt sete,så det jeg lurer på om det er noen som har et slikt og om dere er fornøyde? Takk for alle svar )
polarn & pyrene Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Jeg hadde det til min første og kommer til å kjøpe en til neste mann som kommer i mai. Var utrolig fornøyd med det.
Gjest Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Vi har det! Eller hadde KJEMPEFORNØYD! Kunne ikke fått ett bedre sete. Hadde med base og da.. Genialt! Eneste var at mini vaks ut av setet i en alder av 7 mnd..:/ Ble for trangt over skuldrene.. Men nå er gutten min stor og da =) Anbefaler det virkelig
mamma`n til Jonathan Skrevet 10. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2007 Ja jeg vurderer også kjøpe med base virker så lett å ta med sete inn og ut av bilen:)
polarn & pyrene Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Vi hadde også med basen foresten. Min jente hadde det helt til hun var 11 mnd.
Kaffemocca Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Vi hadde og var super fornøyde, brukte det til han vat 15mnd, men han er ikke så stor da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå