Gå til innhold

noen som har acta graco 0-13kg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

 

Vurderer å kjøpe et sånt sete,så det jeg lurer på om det er noen som har et slikt og om dere er fornøyde?

Takk for alle svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det til min første og kommer til å kjøpe en til neste mann som kommer i mai. Var utrolig fornøyd med det.

Skrevet

Vi har det! Eller hadde :)

KJEMPEFORNØYD! Kunne ikke fått ett bedre sete. Hadde med base og da.. Genialt!

Eneste var at mini vaks ut av setet i en alder av 7 mnd..:/ Ble for trangt over skuldrene.. Men nå er gutten min stor og da =)

 

Anbefaler det virkelig

Skrevet

Ja jeg vurderer også kjøpe med base virker så lett å ta med sete inn og ut av bilen:)

Skrevet

Vi hadde også med basen foresten. Min jente hadde det helt til hun var 11 mnd.

Skrevet

Vi hadde og var super fornøyde, brukte det til han vat 15mnd, men han er ikke så stor da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...